مدیریت و تولید محتوا

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

مدیریت و تولید محتوا

بروزرسانی، نظارت و مدیریت پیج:

جواب گویی به کامنت ها، بـارگذاری پست و اســتوری، روابط عمومی دیجیتال

ایجاد کپشن و هشتگ گذاری:

کپشن نویسی توسط و رعایت نکات در استفاده از  هشتگ ها به منظور دیده شدن توسط مخاطبین جدید

استراتژی بازاریابی دیجیتال :

شناخت مخاطب، تبدیل فالوور به مشتری، افـزایش مشارکت کاربران، جذب فالوور و افراد جدید

تهیه و تنوع در تولید محتوا:

براساس پکیج پیشنهادی به شما تیم عکاسی و فیلم برداری در جهت تامین محتوای پیج به صورت ماهانه در محل گالری و یا کـارخانه شـما حـضور خواهد داشت. اسـتفاده از تـکنیک های خلاقانه در جهت داستان سرایی و بازاریابی.

 

مدیریت و تولید محتوا
مدیریت و تولید محتوا