مدیریت و تولید محتوا
بروزرسانی، نظارت و مدیریت پیج:
جواب گویی به کامنت ها، بـارگذاری پست و اســتوری، روابط عمومی دیجیتال
ایجاد کپشن و هشتگ گذاری:
کپشن نویسی توسط و رعایت نکات در استفاده از هشتگ ها به منظور دیده شدن توسط مخاطبین جدید

استراتژی بازاریابی دیجیتال :
شناخت مخاطب، تبدیل فالوور به مشتری، افـزایش مشارکت کاربران، جذب فالوور و افراد جدید
تهیه و تنوع در تولید محتوا:
براساس پکیج پیشنهادی به شما تیم عکاسی و فیلم برداری در جهت تامین محتوای پیج به صورت ماهانه در محل گالری و یا کـارخانه شـما حـضور خواهد داشت. اسـتفاده از تـکنیک های خلاقانه در جهت داستان سرایی و بازاریابی.
مدیریت و تولید محتوا